PREKIŲ PRISTATYTŲ KURJERIO PAGALBA GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Užsakytos prekės www.teisingikepiniai.lt el.parduotuvėje pristatytos kurjerių pagalba:

  1. Pirkėjas gavęs siuntą privalo patikrinti ar siunta nepažeista išorėje bei viduje esančios

    pakuotęs, taip pat privalo patikrinti ar atvyko visos užsakytos prekės .

  2. Tuo atveju, jei siunta pažeista ar trūksta tam tikrų prekių – siuntos nepriimti.

  3. Pirkėjui pasirašius kurjeriui už siuntos priėmimą laikoma, kad siunta atvyko pilnai sukomplektua ir nepažeista

  4. Tuo atveju jei prekė yra nekokybiška, Pirkėjas apie kokybės trūkumus privalo informuoti www.teisingikepiniai.lt el.parduotuvės administraciją per 48 valandas el.paštu info@teisingikepiniai.lt (nurodant nekokybės priežastis, jeigu yra galimybė – pridedant nuotraukas nekokybiškos prekės ) arba tel.nr.+370 699 11008

  5. Netinkamos kokybės prekę parsisiūsime savo lėšomis ir pakeisime ją tinkamos kokybėns preke arba grąžinsime už netinkamos kokybės prekę sumokėtus pinigus.

  6. Tuo atveju jei Pirkėjas pageidauja, kad būtų grąžinti pinigai už grąžintas netinkamos kokybės prekes privalo el.paštu info@teisingikepiniai.lt pateikti prašymą dėl pinigų grąžinimo. Prašyme dėl pinigų grąžinimo Pirkėjas turi nurodyti: vardą, pavardę,užsakymo Nr., netinkamos prekės pavadinimą ir kiekį, bei grąžinimo priežastis. Pinigai Pirkėjui grąžinami atgal į banko sąskaitą iš kurios buvo mokėta už prekes. Pinigai grąžinami per 2 d.d. nuo pateikto Pirkėjo raštiško (elektroniniu paštu) prašymo ir netinkamos kokybės prekės išsiuntimo Pardavėjui.

  7. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, pataisyti ar papildyti PRISTATYMO SĄLYGAS. Apie bet kokius pakeitimus, pataisymus ar papildymus Pirkėjai bus informuojami prisijungimo www.teisingikepiniai.lt puslapyje metu.

  8. Bendrais klausimais kreipkitės: info@teisingikepiniai.lt+370 699 11008